De Laat Kachels en Haarden --- trendstoreonline.nl | Admi Assist Reusel 06-23030015 | Imants BV Reusel | Wil Hermans Assurantien: Bel 0497-643399 of 06-53409736 | Leijtens Diepvriescenter | Cafe zaal De Koster ffffffffff Kosteren | Mooi groen snijbloemen | Riko Houthuijzen, Mental Coaching 06-29210527 | Faes Group B.V. Reusel | Pantex Holland BV | Garage Huijbregts Reusel | J. v.d. Ven Elektrotechniek Bladel | Handelsonderneming Adriaans | Bandenhandel de Hoef

Paul Boer toernooi 2018

13de Paul  Boer toernooi 2018

Ronaldo Kanen wint op imponerende wijze het 13de Paul Boer toernooi.

Het betreft een memoriaal 3-bandentoernooi op gemiddelde voor de in 2005 overleden voorzitter van onze vereniging, Paul van Limpt ‘den Boer’.
De vorige edities zijn  gewonnen door: Ad Hendriks, Peter Bogaars, Barry van Beers, Geert Voets, Rik van Beers, Guus van Grinsven, Frank Hommering, Cel Bogaars  Hans Boutier, Ronaldo Kanen, Ad Gevers en Bart Kanen. Dit geeft wel aan dat iedereen het toernooi kan winnen of je nu 0,2 of 1,5 gemiddeld speelt de kansen zijn gelijk. Daarom is het voor alle pluimages leuk om mee te doen.
Met 60 man begon men aan de voorrondes die uiteindelijk uitkwamen bij 8 finalisten die streden om de titel, de eer en de Pantex Holland wisselbokaal. Ronaldo Kanen bleek het gehele toernooi de sterkste. In een spannende finale klopte hij Cel Bogaars met het kleinst mogelijke verschil en wist dan ook zeer verdiend de bloemen en de felicitaties in ontvangst te nemen. We zijn als organisatie zeer vereerd dat de dochters van Paul zich elk jaar melden voor de prijsuitreiking. Dit geeft nog meer glans aan het toernooi.
We kunnen weer terugkijken op een geslaagd toernooi, hiervoor dank aan John, de bardames, onze arbiters, spelers en supporters, allen bedankt.
De prijzen van de loterij zijn gevallen op: Groen 72, 451, 541, 635, 701, 735, 890, Geel 5, 263, 309, 311.

Links Ronaldo Kanen, Rechts Cel Bogaars. De finalisten van het PBt 2018

Jarigen