De Laat Kachels en Haarden --- trendstoreonline.nl | Admi Assist Reusel 06-23030015 | Imants BV Reusel | Wil Hermans Assurantien: Bel 0497-643399 of 06-53409736 | Leijtens Diepvriescenter | Cafe zaal De Koster ffffffffff Kosteren | Mooi groen snijbloemen | Riko Houthuijzen, Mental Coaching 06-29210527 | Faes Group B.V. Reusel | Pantex Holland BV | Garage Huijbregts Reusel | J. v.d. Ven Elektrotechniek Bladel | Handelsonderneming Adriaans | Bandenhandel de Hoef

Paul Boer toernooi 2019

14de Paul  Boer toernooi 2019

Wie wordt de opvolger van  Ronaldo Kanen?
Het spel kan beginnen. Met 55 aanmeldingen hebben we weer en prachtig deelnemersveld voor het PBt 2019. De loting heeft tot een mooi speelschema geleid, we hebben zelfs 3 keer geloot om iedereen in de gewenste poule te krijgen.

Om favorieten aan te wijze voor de titel is moeilijk maar als ik dan toch iemand moet noemen dan zou ik zeggen let op de gebroeders, deze hebben er het hele seizoen naar toe gewerkt om niet al te veel carambooltjes te hoeven maken.
Ook van onze Mierdse vrienden verwachten we veel, 29 april is er zelfs een Mierdse avond. Zoals elk jaar zullen er ook nu weer enkele verrassende namen naar boven komen. We gaan het zien. Op 24 april is de aftrap, 10 mei weten we welke mattadoren zich voor de  2de ronde hebben weten te plaatsen.
De 13 poulewinnaaars aangevuld met de 11 beste nummers 2 gaan door, de halve finales zijn op 13, 15 en 16 mei.
Succes allemaal

Het betreft een memoriaal 3-bandentoernooi op gemiddelde voor de in 2005 overleden voorzitter van onze vereniging, Paul van Limpt ‘den Boer’.
De vorige edities zijn  gewonnen door: Ad Hendriks, Peter Bogaars, Barry van Beers, Geert Voets, Rik van Beers, Guus van Grinsven, Frank Hommering, Cel Bogaars  Hans Boutier, Ronaldo Kanen (2 x), Ad Gevers en Bart Kanen. Dit geeft wel aan dat iedereen het toernooi kan winnen of je nu 0,2 of 1,5 gemiddeld speelt de kansen zijn gelijk. Daarom is het voor alle pluimages leuk om mee te doen.

Voorronde: 24, 25 en 29 april, 1, 2, 6, 8, 9 en 10 mei 2019.

Men speelt op 1 avond in de voorronde 3 poulewedstrijden.

Halve-finales,  13, 15 en 16 mei 2019.

Finale;  22 en 23 mei 2019.

Jarigen