De Laat Kachels en Haarden --- trendstoreonline.nl | Admi Assist Reusel 06-23030015 | Imants BV Reusel | Wil Hermans Assurantien: Bel 0497-643399 of 06-53409736 | Leijtens Diepvriescenter | Cafe zaal De Koster ffffffffff Kosteren | Mooi groen snijbloemen | Riko Houthuijzen, Mental Coaching 06-29210527 | Faes Group B.V. Reusel | Pantex Holland BV | Garage Huijbregts Reusel | J. v.d. Ven Elektrotechniek Bladel | Handelsonderneming Adriaans | Bandenhandel de Hoef

Paul Boer toernooi 2019

14de Paul  Boer toernooi 2019

Wie wordt de opvolger van Ronaldo Kanen (winnaar 2018)

Het betreft een memoriaal 3-bandentoernooi op gemiddelde voor de in 2005 overleden voorzitter van onze vereniging, Paul van Limpt ‘den Boer’.
De vorige edities zijn  gewonnen door: Ad Hendriks, Peter Bogaars, Barry van Beers, Geert Voets, Rik van Beers, Guus van Grinsven, Frank Hommering, Cel Bogaars  Hans Boutier, Ronaldo Kanen (2 x), Ad Gevers en Bart Kanen. Dit geeft wel aan dat iedereen het toernooi kan winnen of je nu 0,2 of 1,5 gemiddeld speelt de kansen zijn gelijk. Daarom is het voor alle pluimages leuk om mee te doen.

Graag nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan de 14de editie.
Wij als bestuur zullen er weer alles aan doen om er een mooi, spannend en gezellig toernooi van te maken. Veel hebben we zelf in de hand maar het belangrijkste, de deelnemers niet. Daarom hopen we op een mooie opkomst want alleen dan kan een toernooi slagen.

Inschrijven kan tot 8 april bij één van de bestuursleden.

Voorronde: 24, 25 en 29 april, 1, 2, 6, 8, 9 en 10 mei 2019.

Men speelt op 1 avond in de voorronde 3 poulewedstrijden.

Halve-finales,  13, 15 en 16 mei 2019.

Finale;  22 en 23 mei 2019.

Jarigen

04 mrt Ad Gevers