De Laat Kachels en Haarden --- trendstoreonline.nl | Admi Assist Reusel 06-23030015 | Imants BV Reusel | Wil Hermans Assurantien: Bel 0497-643399 of 06-53409736 | Leijtens Diepvriescenter | Cafe zaal De Koster ffffffffff Kosteren | Mooi groen snijbloemen | Riko Houthuijzen, Mental Coaching 06-29210527 | Faes Group B.V. Reusel | Pantex Holland BV | Garage Huijbregts Reusel | J. v.d. Ven Elektrotechniek Bladel | Handelsonderneming Adriaans | Bandenhandel de Hoef

Kampioenschap van de Koster

Team Ad Hendriks wint op imponerende wijze de Koster bokaal

V.l.n.r.: Ad Hendiks, Peter Timmers en Frans Hendriks

In de finale klopte Peter Timmers (15 caramboles) Bart Kanen wat goed was voor de eerste 3 punter, altijd fijn als je weet dat je 3de man een zekerheidje is als het erom gaat.
Ad haalde verwoestend uit, 37 caramboles, tegen Stijn Meelen en zorgde hiermee dat de finale na 2 partijen beslist  was.
Frans kon niet achter blijven bij dit geweld, met 29 carambooltjes was hij een maatje te groot voor Ronaldo en bezorgde hij zijn team de maximale score: 9 - 1

Mannen proficiat

Jarigen